Pakiet biurowy “start your cloud" dla kancelarii prawniczych, notariuszy, radców prawnych.

Zorganizuj lepiej pracę swojej kancelarii, zarządzaj pracownikami, udostępniaj dokumenty, planuj spotkania w wspólnych kalendarzach, korzystaj z poczty e-mail na wielu urządzeniach. Zabezpiecz swoje dane, korzystaj z archiwizacji, kopi zapasowych, szyfrowania poczty i dokumentów – nigdy nie było to takie proste jak teraz.

Wspólna praca z dokumentami

Bądź pewny, że masz dostęp do aktualnej wersji dokumentu. Udostępniaj łatwo pliki współpracownikom i partnerom. Tworzysz umowy, projekty kontraktów u klientów synchronizuj je z swoim biurem, wykorzystaj możliwości jakie daje ci OneDrive dla Firm i Sharepoint.

Lepsze planowanie i współpraca

Praca z kalendarzem nigdy nie była łatwiejsza. Synchronizacja kalendarza, udostępnianie współpracownikom, dostęp w telefonie, komputerze w biurze i podróży służbowej. Organizowanie spotkań online, rezerwacja pokojów,sal. Inteligentne przypomnienia. Zapoznaj się z wszystkimi funkcjami i zobacz jak w łatwy sposób możesz uporządkować swój dzień, i zaoszczędzić czas.

Wspólna praca z dokumentami

Bądź pewny, że masz dostęp do aktualnej wersji dokumentu. Udostępniaj łatwo pliki współpracownikom i partnerom. Tworzysz umowy, projekty kontraktów u klientów synchronizuj je z swoim biurem, wykorzystaj możliwości jakie daje ci OneDrive dla Firm i Sharepoint.

Rezerwacja spotkań z klientami nigdy była nigdy łatwiejsza

Funkcja rezerwacji to alternatywa dla planowania spotkań przez telefon.Dostosowana publiczna strona internetowa umożliwia na znalezienie dostępnych godzin i umówienie się na spotkanie online. Otrzymasz kalendarz z harmonogramem, automatyczne potwierdzenie i przypomnienie pozwoli to oszczędzić twój czas. Twoi klienci będą mogli umawiać wizytę przez stronę internetową albo aplikację na Facebook.Klienci docenią elastyczność, wygodę i samodzielność, jaką oferuje im aplikacja Rezerwacje. Możliwość dokonywania rezerwacji online upraszcza proces planowania i eliminuje trudności w komunikacji telefonicznej.  Klienci, którzy wolą zadzwonić, możesz wprowadzać informację ręcznie, a wszystkie potwierdzenia i przypomnienia będą dostarczane. Zapoznaj się z tymi przykładową stroną rezerwacji i sprawdź, co zobaczą Twoi klienci, gdy zaczniesz korzystać z aplikacji.

Cyfryzacja dokumentów papierowych

Przyjmujesz korespondencję tradycyjną, gromadzisz stosy dokumentów faktury, umowy, projekty. Przekonwertuj swoje dokumenty, pozbądź się papierów i zapanuj nad swoim biurem. Dokumenty będą zawsze pod ręką, dostępne online, opisane danymi które, ułatwią wyszukiwanie. Moduł digitalizacji współpracuje z wszystkimi modelami skanerów i kopiarek dostępnych na rynku.

Organizuj telekonferencje

Wystarczy jedno kliknięcie, aby każdy mógł dołączyć do spotkania online z dowolnego urządzenia. Możesz zacząć spotkanie od razu lub zaplanować je w programie Outlook. Adres URL spotkania jest spersonalizowany.

Historie użytkowników

Czy ty też chcesz?
Korzystać z nowoczesnej poczty e-mail bez spamu i przesyłać duże załączniki?
Mieć pewność, że pracujesz z aktualną wersją dokumentów?
Być pewnym, że dane twoje i twoich klientów są bezpieczne?