Pomoc IT

Usługi opieki informatycznej i pomocy IT możemy świadczyć na terenie całego kraju. Nasz zespół specjalistów jest dostępny dla Państwa. Każdy z naszych klientów, oprócz bieżącej opieki informatycznej, otrzymuje dostęp do naszej specjalistycznej wiedzy i doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań dla biznesu.

Kontakt ze specjalistą IT pozwoli ocenić jak szybko możemy pomóc w rozwiązaniu problemu. Podczas rozmowy ustalona zostanie: cena i czas potrzebny na rozwiązanie problemu.

99

Zadowolonych klientów

1500

Rozwiązanych problemów

30

rozwiązywanych problemów dziennie

26

minut średni czas rozwiązania problemu

Jednorazowa pomoc informatyczna

Potrzebujesz jednorazową pomoc informatyczną?
Nasz zespół specjalistów czeka na twoje zgłoszenie. Większość problemów rozwiązujemy w 15 minut online. Jeżeli zgłoszony problem wymaga pomocy na miejscu, serwisant przyjeżdża do Ciebie i rozwiązuje wykonuje zlecenie on-site.
Outsourcing IT Obsługa Informatyczna Firm

Potrzebujesz kompleksową obsługę informatyczną firmy?
Oferujemy pakiet usług w rozliczeniu abonamentowym. Zapewnimy sprawność i ciągłość działania twojej firmy. Wybierz odpowiedni pakiet obsługi i zyskaj: łatwy sposób rozliczania usługi informatyczne,pewne wsparcie, i bezpieczeństwo.

Wybierz swój model współpracy

Jednorazowa Pomoc Online

1 x Pomoc IT
1 problem / 30 min
99
  • Proste problemy z sprzętem
    i oprogramowaniem których
    rozwiązanie nie zajmuje więcej
    niż 30 minut pracy specjalisty.
NAJLEPSZY WYBÓR
2 x Pomoc IT
2 problemy / 60 min
199
  • Bardzie złożone problemy
    z sprzętem i oprogramowaniem
    których rozwiązanie nie zajmuje
    więcej niż 60 minut pracy specjalisty.
3 x Pomoc IT
3-4 problemy / 180 min**
389
  • Problemy z sprzętem
    lub oprogramowaniem firmowym,
    możliwość rozwiązania na miejscu
    (** On-line 3h lub 1h On-site)
4 x Pomoc IT
powyżej 4 problemów / 240 min**
489
  • Złożone problemy z infrastrukturą IT.
    Rozwiązywanie nie powinno
    przekraczać 4 godzin pracy specjalisty.
    (** On-line 4h lub 2h On-site)

JAK TO DZIAŁA

Problem z komputerem?

Dzwonisz do nas pod numer 32 323 13 00

Specjalista IT rozwiązuje twój problem.

Możesz pracować pracować dalej.

Pakiety obsługi IT w abonamencie

IT Start
Pakiet: 1 godz
149/ m-c
  • Dla mikro i małych firm
    które potrzebują informatyka
    od czasu do czasu
  • Czas reakcji: do 2 h
  • Awaria krytyczna: do 15 min
  • Bezpłatny dojazd (metropolia śląska)
  • Audyt Początkowy: płatny
IT Biznes
Pakiet: 4 godz
520/ m-c
  • Dla małych firm
    o niewielkiej infrastrukturze
    bez własnych serwerów
  • Czas reakcji: do 2 h
  • Awaria krytyczna: do 15 min
  • Bezpłatny dojazd (metropolia śląska)
  • Audyt Początkowy: bezpłatny
NAJLEPSZY WYBÓR
IT Biznes Plus
Pakiet: 8 godz
960/ m-c
  • Dla małych firm o niewielkiej
    infrastrukturze z jednym
    lub dwoma serwerami
  • Czas reakcji: do 2 h
  • Awaria krytyczna: do 15 min
  • Bezpłatny dojazd (metropolia śląska)
  • Audyt Początkowy: bezpłatny
IT Biznes Pro
Pakiet: 12 godz
2000/ m-c
  • Dla średnich i większych firm posiadających rozbudowaną infrastrukturę.
  • Czas reakcji: do 1 h
  • Awaria krytyczna: do 15 min
  • Bezpłatny dojazd (metropolia śląska)
  • Audyt Początkowy: bezpłatny

Zobacz w czym możemy pomóc?

Systemy finansowo księgowe i ERP

  • Insert Nexo,Subiekt,Rachmistrz,Rewizor
  • Sage Symfonia
  • Comarch ERP Optima
  •  Wapro ERP, Wapro Fakturka,Wapro Mag, Wapro Fakir
  • Reset2 R2płatnik,R2firma,R2fk
  • Raks
  • Fakt
  • dGCS Biznesmen
  • Zus Płatnik
  • JPK
  • E-deklaracje
  • Instalacja i aktualizacje podpis kwalifikowany i profil zaufany

Poczta Email i Hosting

  • Microsoft Office 365 – Exchange Online
  • Serwery poczty Microsoft Exchange,Postfix, MailEnable, MDaemon
  • Programy klienci poczty Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird
  • Serwery www: apache,ngnix,IIS
  • Serwery baz danych: mysql,mariadb,mongodb,postgres
  • Serwisy i aplikacje:joomla,drupal,wordpress
  • Poczta i hosting w: nazwa.pl, home.pl, ovh.pl, arubacloud.pl,

Sieci komputerowe

  • Optymalizacja i naprawy sieci komputerowych Ethernet/WAN/VPN
  • Konfiguracja zasad i reguł bezpieczeństwa na urządzeniach sieciowych wszystkich producentów
  • Przełączniki sieciowe: cisco,Hewlett Packard HPE Aruba, Juniper,IBM,Huawei, 3com, D-Link, Tp-Link, Netgear,Ubiquiti
  • Firewall i UTM: Cisco ASA, Juniper, Stomrshield, Fortigate, Linksys, Mikrotik, Zyxel, Draytek, Ubiquiti
  • Punkty WIFI/WLAN: Cisco Meraki, aruba, Ubiquiti, Netgear,

Systemy serwerowe

  • Obsłua systemów Microsft Windows Server 2003/2008/2012/2016
  • Obsługa systemów Linux Debian/Ubuntu/Suse/Centos/Redhat
  • Systemy bazodanowwe: Microsoft SQL Server, Postgres SQL, Oracle Database
  • Serwery aplikacyjne: IIS,Apache,Tomcat,Java
  • Usługi katalogowe Microsoft Active Directory Domain Services
  • Usługi zarządzania wydrukiem w oparciu o Windows Server Print Services
  • Serwer plików: File and Print Services, DFS, FSRM, Offline files
  • Usługi wysokiej dostępności klastry Failover Services i Network Load Balancing
  • Zarządzenie aktualizacjami: WSUS
  • Zarządzanie stacjami roboczymy: Group Policy Object, Powershell, Microsoft System Center Configuration Manager
  • Zarządzanie oprogramowaniem: Microsoft SCCM/Ocsinventory-NG
  • Pulpity zdalne i serwery terminali: Remtoe Desktop Services/ RemoteApp
  • Wirtualizacja: Micrsofot Windows Hyper-v oraz Vmware Vsphere

Zarządzanie komputerami i urządzeniami mobilnnymi

  • Nadzór nad systemami: Windows Xp/Vista/7/8/10 urządzeniami na platformie android i iOS
  • Unifikacja systemów operacyjnych
  • Kontrola pracy użytkowników
  • Inwentaryzacja sprzętu komputerowe
  • Inwentaryzacja oprogramowania
  • Naprawy i konserwacje  sprzętu komputerowego
  • Wypożyczenia sprzętu zastępczego
  • Instalacja sprzętu komputerowego

Bezpieczeństwo

  • Opracowanie procedur i zasad korzystania z sprzętu informatycznego
  • Konfiguracja systemy kopi zapasowych
  • Co miesięczne aktualizowanie oprogramowania i podatności
  • Odzyskiwanie danych z dysków i innych nośników
  • Odwirusowanie systemów i usuwanie infekcji oprogramowania
  • Monitorowanie bezpieczeństwa infrastruktury
  • Dostosowanie systemów IT do norm i wymagań prawnych

Najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z pomocą IT wykonywaną zdalnie. Zapoznaj się z nimi pomogą Ci rozwiać najczęstsze wątpliwości.

Czy połączenie specjalisty IT z moim komputerem jest bezpieczne?

Tak. Używamy w pełni bezpiecznej aplikacji Team Viewer do zdalnej pomocy. Aplikacja ta jest stosowana w milionach urządzeń na całym świecie. Komunikacja jest
szyfrowana a technologia ta uznawana jest za całkowicie bezpieczną.

Czy mogę zobaczyć, jakie działania specjalista IT podejmuje na moim komputerze?

Tak. Po tym jak Twój komputer oraz komputer specjalista IT zostaną połączone, będziesz mógł oglądać na ekranie wszystkie działania podejmowane przez naszego specjalistę.

Kiedy połączenie między komputerami zostanie zerwane?

Po zakończeniu usługi, Specjalista IT zakończy połączenie. Jeżeli będziesz chciał w trakcie pracy zerwać połączenie osobiście, wystarczy, że klikniesz przycisk Zamknij na ekranie, na którym widnieje status twojego połączenia.

W którym momencie decyduję o zleceniu usługi?

Podczas rozmowy telefonicznej nasz specjalista IT postawi diagnozę i wyceni usługę rozwiązania problemu. W tym momencie zadecydujesz, czy chcesz z niej skorzystać, czy nie. 

Czy zdalne połączenie z moim komputerem jest bezpieczne?

Tak. Używamy bezpiecznej aplikacji TeamViewer do zdalnej
pomocy stosowana w milionach komputerów na całym świecie. Komunikacja jest
szyfrowana a technologia ta uznawana jest za w pełni bezpieczną.